Hľadanie výstižných kľúčových slov pre vašu webstránku

Kľúčové slová

Ste nový správca webu? Alebo ste si ho dokonca sami vyrobili? Hľadáte svoje miesto v digitálnom svete? Alebo jednoducho hľadáte vynikajúce hodnotenie medzi výsledkami vyhľadávania hlavných vyhľadávacích nástrojov, ako sú Google, Yahoo alebo MSN? V každom prípade si musíte dopriať hľadanie kľúčových slov. Áno, nájdením kľúčových slov, ktoré sú trefné a podľa vášho špecializovaného trhu, budete určite schopní improvizovať pri hodnotení vášho vyhľadávacieho nástroja.

Účelom hľadania kľúčových slov je zistiť presné frázy, ktoré ľudia požadujú pri hľadaní uskutočňovanom vo veľkých vyhľadávacích nástrojoch. Pokiaľ má váš web relevantné informácie o najvyhľadávanejších výrazoch a kľúčových slovách, bol by váš web vyhľadávačmi hlavných vyhľadávačov ohodnotený vyššie. Celý proces zlepšovania poradia vyhľadávacích nástrojov pre web je široký proces a nazýva sa optimalizácia pre vyhľadávače. Hľadanie kľúčových slov je jednou z najdôležitejších častí optimalizácie vyhľadávacieho nástroja.

Ak chcete spustiť vyhľadávanie kľúčových slov pre svoj web, urobte si zoznam kľúčových slov súvisiacich s vaším webom. Kľúčové slová môžete ľahko nájsť pomocou služieb kľúčových slov online. Jeden populárny poskytovateľ služieb kľúčových slov na webe je sledovač slov. Pomocou nástrojov a služieb na sledovanie slov stačí zadať kľúčové slovo a počkať, kým sa zoznam zobrazí na obrazovke počítača. Budete mať priamy prístup k stovkám kľúčových slov súvisiacich s kľúčovým slovom, ktoré ste zadali do tohto poľa.

Napríklad: vaše webové stránky sú webové stránky, ktoré predávajú a propagujú pleťové výrobky. Zadajte slovo „skin“ a zobrazia sa všetky kľúčové slová súvisiace s skinom. Kľúčové slová budú napríklad: starostlivosť o pleť, mastná pokožka, kožné choroby, kožné výrobky, pokožka zvierat atď.

Teraz musíte zvoliť príslušné kľúčové slová pre váš web. Pre svoje stránky si nemôžete zvoliť zvieraciu pokožku, ktorá sa špeciálne zameriava na ľudskú pleťovú kozmetiku a starostlivosť o pleť. Áno, môžete zahrnúť kľúčové slová ako starostlivosť o pleť, pleťový krém, suchá pokožka, mastná pokožka a mnoho ďalších.

Máte množstvo služieb a nástrojov pre kľúčové slová, ktoré vám pomôžu nájsť najvyhľadávanejšie kľúčové slová pre váš web. Pri výbere kľúčového slova pomocou týchto nástrojov tiež zistíte, koľkokrát bolo kľúčové slovo vyhľadané na internete.

Vráťme sa k príkladu pokožky: Predpokladajme, že vyberiete suchú pokožku. Môžete tiež sledovať presný počet vyhľadávaní výrazu „suchá pokožka“ na internete. Počet môže byť niekoľko tisíckrát. Ak vyberiete „typ suchej pokožky“, počet vyhľadávaní môže byť menší. Preto sa navrhuje, aby ste najskôr vybrali kľúčové slovo s vyšším počtom vyhľadávaní.

Ďalšou zložitou metódou hľadania kľúčových slov je sledovanie vašich konkurentov. Prezrite si metaznačky na webových stránkach konkurencie. Meta-tagy sú dobrým zdrojom významných kľúčových slov. Môžete tiež vyhľadať pomoc od svojich zákazníkov, pokiaľ ide o kľúčové slová, ktoré používajú pri hľadaní.

Mať na svojom webe weblogovú stránku je tiež užitočné pri sledovaní kľúčových slov. Každá webová stránka má odkaz, ktorý zobrazuje kľúčové slová, ktoré sa používajú na vyhľadávanie na vašej stránke. Ak máte po ruke správne kľúčové slová, môžete na svojom webe naraziť na najrelevantnejšie a najžiadanejšie informácie.